Pages

Selamat Datang... Ahlan wasahlan...

Thursday, September 29, 2011

Tersangat Letih Minggu Ni....

Tak suka sebenarnya menulis luahan perasaan cenggini.... Tapi macam rasa nak tulis gak. Anyway, saya cuba untuk relatekan penulisan ni kearah yang positif, insyaAllah...

Jadi student ni memang assignment melambak. Tambah lagi post-graduate student macam saya ni. Dengan report, book chapter, claim, registration subject. Kemudian nak kena setup 'bulatan' baru, diminta jadi AJK untuk 3 program. Dapat mesej semua dalam satu malam! Kemudian dengan tugasan media. Kemudian bos pulak push suruh buat penggambaran, video, jadi MC. Adus, fening~ 



** Faint **

Tersedar semula... Tak tahu nak respond apa sebenarnya. Nak fikir pun dah letih...

Cuma saya sentiasa ingat pesan abang usrah saya, "Jangan cepat melatah..."
Alhamdulillah saya masih dapat bersabar. Cuma berharap agar orang tak la fikir saya ni superman, boleh buat semua benda. Settle satu-satu dulu kot...

Agak-agak kalau saya tak respond apa-apa mesej atau email tu, means cuba cari alternatif lain dulu. Bukan tak mahu respond, tapi dah tepu~

p/s: asah kapak biar tajam. Kalau tumpul, hasil kayu pun kurang, kualiti pun kurang juga

3 comments:

aamalinaazman said...

hayoooo
sungguh tepu padu jadual cek udi kite yeeee
chayok2 udiiiiiiiii!

. said...

makin meningkat umur, makin banyak tanggungjawab...

Cik Sara said...

Padat2x..But i know you can manage your time very well..

Utamakan perkara yang lebih utama..
Ceit, macam nak nasihatkan diri sendiri plak..

By the way, all the best!